Jules Verne Forum

<jvf@Gilead.org.il>

[Email][Members][Photos][Archive][Search][FAQ][Passwd][private]

jesuismort.com

From: Swati <32swati~at~gmail.com>
Date: Tue, 5 Aug 2008 10:50:48 +0530
To: "Jules Verne Forum" <jvf~at~gilead.org.il>


Hi Everyone, for the past two days every time that I've tried to vote for
Verne on Jesuismort.com, I've been getting the message:
Votre vote n'a pas été pris en compte pour l'une des raisons suivantes :

   - Nous rencontrons des problèmes techniques sur le site
   - Votre ordinateur (ou l'un des ordinateurs de votre réseau) est spammé
   par un robot

Veuillez voter ultérieurement.

Merci de votre compréhension.
Am I the only one? I haven't got the message when I tried once to vote for
some other celebrity.
Swati
Received on Tue 05 Aug 2008 - 08:20:54 IDT

hypermail 2.2.0 JV.Gilead.org.il
Copyright © Zvi Har’El
$Date: 2009/02/01 22:36:11 $$